keskiviikkona, lokakuuta 24, 2007

Perioditauko?

Yliopistollamme on tällä hetkellä perioditauko. Eli merkitsee sitä, että ensimmäisen periodin jälkeen opiskelijat voivat "hengähtää" viikoksi, jonka jälkeen alkaa toinen periodi. Sinänsä ok systeemi, mutta eipä tässä juuri hengähtämään pääse. Lauantaina on viestinnän tentti (Helsingin yo:n avoimen) Lahdessa ja tiistaina hallintotieteiden tentti Tampereella. Jaksaa jaksaa...

Juttelin viime viikolla (mesessä) Prada-prinsessan kanssa - harmittavan lyhyesti tosin. Ei mene opiskelut hänellä(kään) suunnitellun mukaisesti, mutta mikä menisi? Olin kuulemma ainoa, joka muisti häntä syntymäpäiväkortilla. Olin todella yllättynyt - siis eikö noin ihanaa ihmistä muista kukaan muu kuin minä? No, eipä minullekaan kortteja helmikuussa tullut yhtään. Onneksi hän sentään sai ruusuja, muuten olisin kyllä lähtenyt käymään "idässä" kukkapuskan ja lahjan kera!

Anne Eklund on ei-niin-uusi laulajatuttavuus. Kiva ääni ja sellainen oma kiva tyyli nuorella naisella. Shanghain valot on hyvä biisi, Ole hiljaa ja suutele mua loistava. Keikalla pitäisi käydä - kuten myös Mattilan. Viime sunnuntaina olisi Lahdessa ollut Mattiloiden yhteiskeikka, mutta se lukukiireiltä harmittavasti jäi näkemättä/kuulematta.




2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kauniisti kirjoitat prada-prinsessasta. Mä tunnen erään, joka on ihan prinssin näköinen. Hiuksetkin oli aikoinaan sellaiset, kuin satukirjoissa :)

marko77 kirjoitti...

Prinsenssat ovat ihania! :) Joskus ostan kyllä hänelle sen tiaran.. Toivottavasti kirjoitan kauniisti muistakin ihmisistä..

Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More