keskiviikkona, elokuuta 27, 2008

Uutta vanhaa ilmettä

Blogini on saanut uuden ilmeen syksyn kunniaksi. Syksyn värejä ei nähdä, sillä olen yrittänyt lisätä minulle niin rakkaan sinisen osuutta. Pahoitteluni siitä, että päivittäminen on hiukan jäänyt - osaksi sen takia, että oikea kirjoituskäteni on hieman vajaasorminen (nyt kun keskisormi on pienessä paketissa). Ja tietty Helsingissä ravaamisella on oma osuutensa - huomenna tulee noin 800 kiskokilometriä täyteen. Lisäksi olen ollut huolissani eräästä ystävästäni. Olen viestitellyt hänen kanssaan ja lauantaina ehkä näemme (toivoa sopii). Kouluasiatkin (se kandi) painavat mieltä - viikonloppuna olen ottanut ohjelmakseni ja tavoitteekseni saada yksi luku valmiiksi jo nyt myöhässä olevaan kandiin..

Viikonloppuna luvassa myös blogin päivitystä - luvassa turinoita ystävyydestä, Helsingistä ja elämästä noin yleensä. Ja muutama musiikkivideokin - jee.. Tähän loppuun kuitenkin kulkureiden (eli myös allekirjoittaneen) tunnusbiisi: Egotrippi - Matkustaja, joka ainakin soi Radio Aallossa kiitettävään tahtiin..

Aina matkalla jonnekin, minne ikinä päätyykin
On puolitiessä jostain, tietää sen varsin hyvin itsekin

On olemassa asioita niin kipeitä ja vaikeita

Ettei niistä puhumalla selviä




0 kommenttia:

Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More