keskiviikkona, heinäkuuta 04, 2007

Seitsemän faktaa

Mukaan haastetut kertovat 7 satunnaista faktaa/tapaa itsestään sekä pelin säännöt omassa blogissaan. Sitten haastetaan 7 muuta bloggaajaa mukaan. Haastettujen blogiin pitää laittaa viesti, jotta nämä tietävät ottaa osaa peliin ja katsoa ohjeet haastajan blogista. Ainakin Lady ja Anne ovat tämän tehneet..


1. En ole seurustellut kenenkään kanssa. Elokuvissa ja syömässä olen kaunokaisten kanssa käynyt, vaan en varsinaisilla treffeillä. Mites tuo määritelläänkään, treffit siis?

2. Jatkoa edelliseen - en ole rakastellut kertaakaan. Tästä myöhemmin blogimerkintä.

3. En ole ollut kännissä enkä krapulassa. Huvittuneena ja osin kauhistuneena kuunnellut kavereiden tarinoita illanvietoista. Enkä ole maistanut tupakkiakaan.

4. Ennen lukiota olin hirveän ujo ja kammosin esiintymistä. Ilmaisutaitopainoitteisessa lukiossa sitten koulunäytelmiä, koululehteä ja oppilaskuntaa - luulisi noilla jo esiintymiskammo lähtevän.

5. Olen parantumaton romantikko - kaikesta huolimatta. Romanttiset elokuvat ovat ihania, ja niitä voi katsella vaikka kuinka monta kertaa tahansa. Ja ne ihanat romanttiset biisit, nyyh!

6. Olen ahkera saunoja. Jos olisi oma sauna, niin joka toinen päivä sen kyllä lämmittäisin! Reissuissa ollessani ikävöin toiseksi eniten saunaa.

7. Rakastan kirjoittamista! Olen luvannut itselleni, että kirjoitan kirjan sekä muutamia musiikkikappaleita - sitten joskus. Yli kymmenen vuotta olen kirjoitellut lehtijuttuja sekä vapaaehtoisena että (pien)palkollisena.


Tässäpä tämä. Kaikkea mitä kirjoitin ei saa käyttää minua vastaan! *wink* Haasteen heitän ainakin heille, joiden blogi on "suljettu" - tiedätte, keitä olette. *näyttää kieltä*


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mukavaa, että otit osaa fakta-meemiin. Sulla onkin aika mielenkiintoisia faktoja...todellakin. Tämä meemi on varmaan jokaisessa Vuodatuksen ym. blogissa. Se fakta juttu! Meillä on ainakin kolme samaa fakta: rakastan kirjoittamista. Minullakin on unelmana kirjoittaa kirja, mutta toteutuuko se koskaan...who knows? Ja olen myös dramaattinen romantikko... ;)ja rakastan saunomista. Saunassa olen usein tuntikausia.

Minä vain odottelen lomaa ja kärvistelen täällä duunissa vielä yhden päivän! Hyvää torstaita Marko!

marko77 kirjoitti...

Hih, kyllähän me yksi kirja kirjoitetaan, eikö? :D Saunominen on kyllä niitä asioita, joita rakastan yli kaiken. Toivottavasti joskus on oma sauna..

Kärvistelehän ja mukavaa loppuviikkoa! :)

Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More